tisdag 8 november 2011

Klantigt

Titta .. visst ser Stina ut att trivas där ? Nu var det ju inte en kattbädd jag skulle ha eg. Men ibland är man vimsig o klantig så det räcker o blir över... Brukar shoppa lite grejer på Tradera lite då och då, tycker det brukar funka bra o man får ofta väldigt billiga prylar, nu tänkte jag shoppa en hundbädd o sökte runt litegrand, hade tänkt att den skulle vara till terrierna dvs inte jättestor, hittade DENNA bädd, tyckte den såg mysig ut, men måste ha läst måtten totalt galet.. budade hem den till ett bra pris, fick den levererad i ett nafs. Slet av pappret på paketet o blev snopen, den var hur liten som helst, ja så då tog jag ned den till Stina o frågade om hon ville ha den ? Hon luktade, inspekterade, fingranskade, klev in och provlåg, provade klona lite på taket o sa sedan "Absolut ! " Så jag kunde pusta ut, köpet var inte bortkastat :) :) Hundarna är förvisso fortfarande i behov av minst en bädd, men det fixar vi senare o då får jag läsa mer noga ang. måtten..

1 kommentar:

  1. Hej!
    Tänkte bara meddela att det är en frågestund på bloggen nu, du får gärna gå in och ställa frågor!
    Kram!

    Direkt länk till inlägget:
    http://loppaaannn.blogg.se/2011/november/fragestund.html

    SvaraRadera