torsdag 10 november 2011

Foder fundering 2

Har nu kontinuerligt använt Eukanuba sensitive skin i snart 2 mån och är enbart positiv. Hundarna mår bra, fina pälsar o bra musklade.Det var ju eg. ingen överraskning , jag har använt Eukanuba under en 10 års period förut o var enbart nöjd då också, sedan fick jag inte hemleverans längre pga att en butik nära mig börjat sälja fodret. Tyckte det blev bökigt och opraktiskt att handla i butik så jag sökte mig bort från Eukanuba. Men nu får jag det hem igen ! toppen !
I dag har det blivit mycket motion för min del.. Först upp på skogen med tre hundar, gick en dryg timme med dem, sedan hem o på med koppel på Jacko och Maxi så tog jag en 3 km promenad med dem. Lite omständigt men ett måste iom Maxis löp.Funderar på utställningen i helgen hur mycket jag ska putsa på dem som ska dit.. jag tror Ciiku klarar sig från bad denna gång, nöjer mig med en ordentlig genomborstning. Turbo är ett gränsfall, möjligt att jag måste bada honom så behöver jag finputsa pälsen en aning.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Äntligen var jag inne på Hundbloggar på fejjan och hittade din blogg!
    Länkar till dig om det är ok?

    SvaraRadera